این بازیکن ۲۸ ساله در شرایطی با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته که مبلغ این انتقال چیزی حدود ۴۲ میلیارد تومان (۸۲۵ هزار پوند) است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه بریتانیایی سان در گزارشی ضمن مرور کارنامه ورزشی هادی چوپان، به بررسی وضعیت زندگی این بدنساز ایرانی نیز پرداخته است.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا دو روز پس از اظهارات نوبیو در گفت‌وگویی بیان کرد که دولت بایدن "نگران هرگونه صادرات فناوری ایرانی است که ممکن است باعث بی‌ثباتی شوند".
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
بادگیر‌ها یکی از شگفتی‌های مهندسی ساکنان شهر باستانی یزد در مرکز ایران هستند. این برج‌های بلند و دودکش‌مانند از خانه‌های خشتی چند صد ساله در شهر کویری یزد برخاسته و نسیم مطبوعی را برای ساکنان یکی از گرم‌ترین شهر‌های روی زمین به ارمغان می‌آورند.
سایت انگلیسی دیلی اکسپرس گزارش جالبی منتشر کرده است در بخشی از آن به ستاره ایرانی نیز اشاره شده است.
رسانه انگلیسی در گزارشی به انتقاد از ابرستاره پرتغالی پرداخت.
یک رسانه ورزشی روس در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی ایران پرداخت.
دولت عربستان در حال ایجاد بحران‌های اجتماعی در داخل کشور است؛ چراکه محمد بن سلمان تلاش می‌کند تا اشکال جدیدی از ناسیونالیسم را پیش برد، حتی در شرایطی که انبوهی از کارگران خارجی به منطقه وارد می‌شوند.
دولت انگلیس گزارش های رسانه ای مربوط به ارسال جنگنده به اوکراین را تلویحا تائید کرد.
یک رسانه هندی گزارشی درباره مسابقات کشتی آزاد زاگرب منتشر کرد.
تیم ملی فرانسه طی این چند وقت اخیر رسوایی های بزرگی را تجربه کرده که برای تیمی در این سطح بسیار عجیب و غیرقابل قبول است.
به گزارش رسانه های انگلیسی، شاهزاده هری مدعی شده است که برادر بزرگترش و وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، او را در جریان مشاجره سال ۲۰۱۹ بر سر همسرش مگان مارکل، مورد ضرب و شتم قرار داده است.
قوه قضاییه اعلام کرد که حال جسمی «آرش صادقی» مطلوب است و علائم خاصی از بیماری ندارد.
یک رسانه انگلیسی ترور شهروند آمریکایی در عراق را بخشی از جنگ گسترده میان سرویس های اطلاعاتی خارجی در این کشور ارزیابی کرد.
طراحان این پوستر، اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند. قرار نبوده ما لزوما زنان همراه با جمهوری اسلامی را به تصویر بکشیم بلکه زنانی که در این مملکت و با استفاده از آزادی و امنیت و امکانات موجود در آن، در زمینه کاری خود موفق شده‌اند را به‌صورت محدود لیست کرده‌ایم.
سرانجام کارلوس کی‌روش برای دومین مقطع در رخت سرمربیگری تیم ملی ایران بازیکنان را تمرین داد.
به گزارش یک رسانه انگلیسی باشگاه چلسی به شدت در تلاش است تا در آخرین روز نقل و انتقالات رافائل لیائو را از میلان به خدمت بگیرد.
رسانه ها گزارش دادند: در ادامه اعتراضات اصناف در انگلیس بر سر حقوق و در واکنش به افزایش تورم، بیش از ۱۱۵ هزار نفر از کارکنان شرکت پست سلطنتی این کشور دست به تظاهرات زدند.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین زاده یا به مانند کاوه و قلی زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
رفتار غربی‌ها در عهدشکنی، صراحتا این گمانه را تقویت می‌کند که آن‌ها در ادعای خود مبنی بر دستیابی به یک توافق قوی، پایدار و قابل اتکاء جدیت و حسن نیت نداشته و سعی می‌کنند ایران را زیر فشار روانی قرار داده و امتیازات بیشتری را کسب کنند.
این بار حضور اینفلوئنسرهای روس در ایران خبرساز شده است، از گزارش روزنامه تایمز گرفته تا انتقاداتی که از انتشار تصاویر زیبایی‌های ایران در فضاهای مجازی پخش می‌شود.
این بار حضور اینفلوئنسرهای روس در ایران خبرساز شده است، از گزارش روزنامه تایمز گرفته تا انتقاداتی که از انتشار تصاویر زیبایی‌های ایران در فضاهای مجازی پخش می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ